η κυρία Φυλλάδιο

12 Σεπτ.

γυρίζοντας από την δουλειά, κάθε μέρα, στην έξοδο του μετρό, στο τέλος των κινούμενων σκαλιών, είναι μια κυρία που μοιράζει φυλλάδια. ποτέ δεν έχω δει τι είδους φυλλάδια είναι αυτά, μπορεί να γράφουν «σήμερα θα αυτοκτονήσω αν δεν μου δώσετε σημασία» ή «σε 3 ώρες ο σταθμός θα ανατιναχτεί». ανεβαίνοντας τις σκάλες η φιγούρα της φαίνεται σαν σκιά κάτω από το φως του ήλιου, εκείνη τη στιγμή στο μυαλό μου φαντάζει σαν να με περιμένει υπομονετικά να βγω από το μεταθανάτιο τούνελ για να με συνοδέψει μέχρι την κόλαση. το πρόσωπο της είναι πάντα βαμμένο από τον  μέικ απ άρτιστ του Τζόκερ, ορισμένες φορές φοράει κουλ καπέλο που στο πίσω μέρος του αφήνει την ξανθιά της αλογοουρά να πέφτει, νομίζω ότι αγαπάει τις φόρμες γυμναστικής – απ’ ότι μαρτυράει η κοιλιά της για καθαρά στυλιστικούς και όχι λειτουργικούς λόγους- άλλες φορές φοράει γυαλιά, τεράστια και μαύρα, πιο μαύρα και από την διάθεση μου εκείνη την στιγμή, την πιο απελευθερωτική στιγμή της ημέρας, λίγο πριν βγεις στην επιφάνεια της γης, λίγο πριν αναπνεύσεις καθαρό αέρα. η κυρία Φυλλάδιο είναι εκεί, στηριγμένη στο τοίχο, με το τσιγάρο στο στόμα και το πλαστικό ποτήρι με φραπέ στο πόδι, σε περιμένει με ένα ειρωνικό χαμόγελο και τόνους αδιαφορίας στα μάτια ενώ οι πιστοί της χάρτινοι δούλοι στροβιλίζονται γύρω της σαν να την προστατεύουν από τους περαστικούς. σε κοιτάζει για 2 δευτερόλεπτα σχεδόν σαν να σε λυπάται, σχεδόν σαν να σου λέει «πάρε αυτό το χαρτί… τι; δεν το θέλεις; χέστηκα, δεκάρα δεν δίνω, μου είσαι παντελώς αδιάφορος, άντε πήγαινε σπιτάκι σου αγόρι μου,  10 ώρες έπηζες όσο εγώ κάπνιζα και έπινα φραπέδες κοζάροντας κόσμο, πόσο θύμα είσαι, φύγε από μπροστά μου με αηδιάζεις». Την υπακούς και πηγαίνεις σπίτι ηττημένος.

Ένα Σχόλιο to “η κυρία Φυλλάδιο”

  1. a-z Σεπτεμβρίου 19, 2008 στις 11:21 μμ #

    σκεφτηκα πως ισως τα φυλλαδια της να ειναι η εικονα διπλα στο κειμενο σου,και οσοι τα παιρνουν να συνειδητοποιουν οτι ετσι ειναι..
    πσιτ,ακους?παρε ενα αυριο
    υ.γ.πολυ μου αρεσε οπως καταλαβες 🙂

Σχολιάστε

