The Temper Trap – Conditions

1 Ιολ.

βλέποντας το τελευταίο post με τον MJ και λαμβάνοντας υπόψη πόσες μέρες έχω να ανανεώσω το blog, θα μπορούσε κάποιος –λανθασμένα- να υποθέσει πως η αποχή  μου είναι συμβολική, σαν ένδειξη πένθους για το θάνατο του βασιλιά της ποπ. και λέω «λανθασμένα» γιατί ο μοναδικός λόγος που δεν γράφω τόσο συχνά είναι γιατί χάλασε το λαπτοπ μου. πολύ πεζό, το ξέρω. θα προτιμούσα να είχα να διηγηθώ κάτι πραγματικά ενδιαφέρον, μια ξέφρενη περιπέτεια ας πούμε, που με έκανε να κοιτάξω τη ζωή κατάματα και να αντιληφθώ πως το μπλόγκιν είναι για αποτυχημένους, «η πραγματικότητα είναι εκεί έξω φίλε, ξύπνα!» …nnnnope. not me. η πιο πρόσφατη δραματική στιγμή  που πέρασα, ήταν όταν το λαπτοπ μου έσβησε στα χέρια, παίρνοντας μαζί του στην άβυσσο των δεδομένων, όλα μου τα mp3s (γιατί εννοείται πως δεν είχα κάνει backup). η σκηνή έμοιαζε σαν μια computer-geek version του Romeo and Juliet, ήταν πραγματικά συγκινητικό. είμαι σε φάση να γράφω και να συνεχίζω να ζω φυσιολογικά, όχι γιατί ξεπέρασα το γεγονός του χαμού του, αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει ποτέ, αλλά γιατί ο super nerd φίλος μου με διαβεβαίωσε πως δεν πρόκειται να χαθεί τίποτα από τον σκληρό, αρκεί να το πιάσει αυτός στα χέρια του. πιστέψτε με, αν έπρεπε να  αντιμετωπίσω ένα τέτοιο γεγονός, μια οριστική διαγραφή δεκάδων γκίγκα μουσικής, η αντίδρασή μου θα ήταν κάπως έτσι. anywayz, τις τελευταίες μέρες έχω κολλήσει με άλλο ένα εξαιρετικό ντεμπούτο, το Conditions, έναν ιπτάμενο δίσκο από την Αυστραλία αυτή τη φορά, μια μπάντα που λέγεται Τhe Temper Trap, και παίζει… err… δεν ξέρω πώς να το περιγράψω, δεν είναι ότι είναι πολύπλοκο ή πειραματικό ή κάτι τελείως καινούργιο, απλά ενώ βασίζεται σε συνηθισμένα πράγματα, το αποτέλεσμα ακούγεται τόσο γαμάτο και διαφορετικό που σε αφήνει μαλάκα. απίστευτες μελωδίες, τρελά φωνητικά –τα οποία μερικές φορές μου θυμίζουν μέχρι και Nina Simone (προσωπική κρίση είναι αυτό) και γενικά όλα τα στοιχεία που προσδιορίζουν αυτό που λέμε δισκάρα. Αναζητείστε το όπως και δήποτε.

Δυστυχώς προς το παρόν δεν υπάρχει link για downloading, θα κάνω ό,τι μπορώ για να το καταφέρω εντός της ημέρας.

4 Σχόλια to “The Temper Trap – Conditions”

  1. spiral Ιουλίου 2, 2009 στις 12:11 πμ #

    άντε, και λέγαμε πού χάθηκες…

    αυτή η ιστορία με τους σκληρούς δίσκους είναι μάλλον κολλητική, ε; :))

    πάντως, χωρίς να θέλω να σε αποθαρρύνω, εγώ πολύ λίγα πράγματα μπόρεσα να σώσω από τον δικό μου, παρότι έβαλα όλη την τεχνογνωσία και τη μαστοριά μου. να σου δώσω μια-δυο συμβουλές: μακριά από chkdsk, scandisk & microsoft γενικώς. hdd regenerator μόνο σαν ύστατη λύση, δοκίμασε το getdataback για αρχή. και καλό κουράγιο…

    πάντως έχει την πλάκα του το να ξεκινάς να μαζεύεις μουσική από την αρχή. εγώ σήμερα σαν newbie κατέβασα δισκογραφία pj harvey, red hot chili peppers κτλ… Και πέσαμε πάνω στην περίοδο που κλείνει το pirate bay, έτσι;

  2. indieanajohn Ιουλίου 2, 2009 στις 9:31 πμ #

    άστα φίλε και εγώ κατα βάθος δεν τον πολυπιστεύω τον φίλο μου αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία 🙂

  3. indieann Ιουλίου 2, 2009 στις 7:21 μμ #

    όχι, δεν έχει πλάκα να ξανακατεβάζεις ΟΛΑ τα τραγουδάκια που ένα – ένα μάζευες με κόπο- την εποχή που το ίντερνετ σερνοταν και το να κατεβάζεις τραγούδια έμοιαζε όντως με πειρατεία και σε έφτιαχνε πολύ.

    πέρασαν 10 χρόνια απο τότε, κανεις δεν έχει τόσο χρόνο ώστε να ξανακατεβάσει 80G μουσικής! Και δεν έχει και πλάκα να ξανακατεβάζεις χιλιοακουσμένα πράγματα…

    απ’ την άλλή, ξέρω ότι τα αρχεια δεν χάνονται.
    απλά θα σου κοστίσει κάτι παραπάνω (πολύ παραπάνω)
    σε εναν τεχνικό
    αλλά θα τα ξαναβρείς!
    🙂

    ΥΓ. Σε περιπτωση που το πράγμα στραβώσει πολύ, στα γενέθλιά σου αντι για δώρο πες να σου φέρουμε όλοι dvd με mp3 που θα έχεις επιλέξει εσύ -τουλάχιστον να μην τα ξανακατεβάζεις όλα. Τώρα βεβαια δεν ξέρουμε αν σε συμφέρει γιατι αν έχεις γενέθλια τον Φλεβάρη πχ. …φέξε μου ! ;Ρ

  4. indieann Ιουλίου 9, 2009 στις 1:52 μμ #

    μα μερικές φορές είσαι… είσαι… απεριγραπτος. Ανεβασες όλο το τροπικο νησί του Jens L. και δεν μπορούσες να ανεβάσεις δυο διαμαντάκια, μια σταλίτσα;

    όπως το α-π-ι-σ-τ-ε-υ-τ-ο- rest (μακραν το καλυτερο κομμάτι που έχω ακουσει φέτος το καλοκαίρι)

    και με διαφοερτική διάθεση το resurrection

    enjoy! 😉

Σχολιάστε

