Dead Man’s Bones – Dead Man’s Bones

30 Νοέ.

ένα από τα πράγματα που αντιπαθώ όταν πηγαίνω σε πόλεις του εξωτερικού είναι τα flea markets. όταν αναγκάζομαι να πάω (για να γλιτώσω την κρεβατομουρμούρα), νιώθω το σώμα μου να σέρνεται, μισώ τους πάντες γύρω μου, δεν κοιτάζω κανέναν, το βλέμμα μου είναι κολλημένο κάτω και μου θυμίζω κάτι κακομαθημένο κωλόπαιδα που τραβολογάνε το χέρι το γονιών τους γκρινιάζοντας σε όλη την διαδρομή. αυτό που με εκνευρίζει περισσότερο είναι ότι μου ξυπνάνε αναμνήσεις από παλιά, όταν ήμουν μικρός και πήγαινα στα εμποροπανύγηρα της γειτονιάς. δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι πιο μίζερο από τα εμποροπανύγηρα. και καμιά φορά αναρωτιέμαι, αν γινόντουσαν σε μια μη τριτοκοσμική χώρα, τι διαφορά θα είχαν από τα arty-farty flea markets? ένιγουεϊζ…

πέρσι στο παρίσι, αναγκάστηκα να πάω σε ένα flea market με αντίκες, κάπου στην άκρη της πόλης. ο καιρός ήταν βροχερός, έκανε κρύο και η ομπρέλα μου 2 ευρώ. επίσης ο αέρας μέχρι να φτάσουμε σφύριζε στα αυτιά μου «είσαι τρελός? Που πας μες το κρύο? Γιατί δεν κάθεσαι σε αυτό το παρακμιακό μπιστρό να πιεις 3 μπουκάλια κρασί ακούγοντας τζαζ από γραμμόφωνο?». Ήταν δύσκολη η θέση μου, το είχα υποσχεθεί. βέβαια, το παζάρι αυτό δεν ήταν όπως τα άλλα, ήταν αποκλειστικά και μόνο με αντίκες, πανάκριβες αντίκες γεγονός που μου έφτιαξε την διάθεση γιατί, όταν δεν υπάρχει καμία πιθανότητα αγοράς, μειώνεται και ο χρόνος παραμονής. και σε αυτό το παζάρι, πιθανότητα αγοράς έχει μόνο ο μπιλ γκέιτς (ο οποίος σύμφωνα με τον τουριστικό  οδηγό που διάβαζα, επίπλωσε τα σπίτι του με πράγματα από το συγκεκριμένο παζάρι, κρέιζι, άι νόου)

όλα τα κιόσκια ήταν μέσα σε μια στοά 500 περίπου μέτρων, η βροχή έσταζε πάνω στα αλουμίνια, το γκριζοπράσινο φως του μεσημεριανού ουρανού τρύπωνε από τις εξόδους και η μυρωδιά της υγρασίας μπλέκονταν με τις μυρωδιές όλων αυτών των αντικειμένων, που κουβάλαγαν δεκάδες χρόνια μέσα τους, που αν είχαν στόμα θα διηγούνταν ιστορίες ανθρώπινες, παλιές και στοιχειωμένες, θαμμένες στην σκόνη του αιώνα. περπατούσα  αργά και κοίταζα τα μικρά μαγαζιά, όλα θύμιζαν σκηνικό θεάτρου, μέχρι και οι ιδιοκτήτες χαμένοι κάπου ανάμεσα στα περίεργα έπιπλα, στα εκατοντάδες ασημένια, χρυσά και δερμάτινα αντικείμενα, στους τρομακτικούς πίνακες και στα χαμηλωμένα φώτα, έμοιαζαν πρωταγωνιστές αυτών των παραστάσεων, ανά πάσα στιγμή θα μπορούσαν να αρχίσουν να ερμηνεύουν κάποιο μονόλογο, αλλά δεν το έκαναν. στεκόντουσαν εκεί καθιστοί, στις παλιές τους πολυθρόνες κοιτάζοντας σιωπηλοί το τίποτα…

αν ο θάνατος ήταν τραγούδι γραμμένο από τον Tom Waits, τον Nick Cave  τους TuxedoMoon  και ερμηνευμένο από τους Arcade Fire, θα ήταν η ιδανική υπόκρουσή εκείνο το απόγευμα στο παρίσι. και το κατάλληλο teaser για το αριστουργηματικό ομώνυμο δίσκο των Dead Man’s Bones…

Μy Body is a Zombie For You / Lose Your Soul

6 Σχόλια to “Dead Man’s Bones – Dead Man’s Bones”

  1. m Δεκέμβριος 1, 2009 στις 12:35 πμ #

    όπως το περιγράφεις ακούγεται όντως βασανιστικό, δεν το ξανακάνω (το σούρσιμο σε τέτοιου τύπου δραστηριότητες, με το στανιό) ούτε στον εχθρό μου.

  2. m Δεκέμβριος 1, 2009 στις 12:36 πμ #

    α εγώ ήμουν 🙂

  3. tattooedladylydia Δεκέμβριος 1, 2009 στις 12:51 πμ #

    τέλος
    δε ξαναδιαβάζω το ρημαδομπλογκ σου
    εκεί που καθόμουν και έτρωγα το τυροπιτάκι μου με πήραν τα ζουμιά
    θ’αναστεναξει ο λαστ εφ εμ μου

  4. scar Δεκέμβριος 1, 2009 στις 12:50 μμ #

    zombies and hand clapping choirs….fucking brilliant

  5. battered couture Δεκέμβριος 3, 2009 στις 9:53 πμ #

    ο αέρας μέχρι να φτάσουμε σφύριζε στα αυτιά μου «είσαι τρελός? Που πας μες το κρύο? Γιατί δεν κάθεσαι σε αυτό το παρακμιακό μπιστρό να πιεις 3 μπουκάλια κρασί ακούγοντας τζαζ από γραμμόφωνο?». klaiw. exw pesei katw apo thn karekla. fantastikos once again!

  6. indieanajohn Δεκέμβριος 3, 2009 στις 10:58 πμ #

    περιμένω να με συγχαρείς από κοντά! ποτε θα έρθετε high fidelity? e? Ε? ΕΕΕ?
    πρέπει να κάνουμε bonding, χριστούγεννα έρχονται

Σχολιάστε

