Νοβοκαϊνη στο Capu

17 Απρ.

η Ινδιάννα πέρα από φίλη, μπλόγκερ (σκεφτόμουν ώρα αν θα γράψω αυτή τη λέξη) και αγαπημένη κάτοικος της Indieanapolis είναι και συγγραφέας, γεγονός που έμαθα πρόσφατα, όταν μου ζήτησε να παίξω μουσική στην παρουσίαση του πρώτου της βιβλίου, με τίτλο «Νοβοκαϊνη«. Για να είμαι ειλικρινής δεν το έχω διαβάσει, αλλά αν λάβω υπόψη μου το ταγκ  που αναφέρεται στην πρόσκληση («ένα αστικό παραμύθι, γεμάτο indie μουσική«), τα καλογραμμένα κείμενα που κατά καιρούς έχουν δημοσιευτεί στο μπλογκ της και κυρίως το γεγονός ότι γνωρίζω την συγγραφέα (σημαντικό πλεονέκτημα αυτό), είμαι σίγουρος πως αν μήτι άλλο, θα παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον. so, ανεξάρτητα από το αν είστε άνθρωπος των γραμμάτων και των τεχνών ή από το αν θέλετε να υποστηρίξετε την συγγραφική προσπάθεια της Αννας Βαρσάμου, είστε όλοι καλεσμένοι στο Capu, για να σβήσουμε την κυριακάτικη μιζέρια με αλκοόλ και γαμάτες μουσικές. Εγώ προσωπικά, θα βάλω τα δυνατά μου. Σας περιμένουμε…

2 Σχόλια to “Νοβοκαϊνη στο Capu”

  1. ΒΑΝΑ ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ Απρίλιος 19, 2010 στις 9:31 πμ #

    πήγα χτες . ήταν πολύ ωραία, η συγγραφέας γλυκύτατη ( δεν προλαβα την παρουσία ), κάθισα όμως, ήπια ένα ποτήρι κρασί, άκουσα μουσική, έφαγα κι ελίτσες με καροτάκι ξυδάτο….μιά χαρά!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. indieann Απρίλιος 19, 2010 στις 6:06 μμ #

    α, κι εγώ έχω να το πω- η μουσικη ηταν γαμάτη indeed!!! ευχαριστω για όλα -και κυριως που ήρθατε και κατεβασατε λιγο τον μεσο όρο ηλικίας -που το πας κι αυτο! 🙂

Σχολιάστε

