Παύλος Παυλίδης & the B Movies – Αυτό το Πλοίο που όλο Φτάνει

15 Ιον.

Από δω τα φέρε, από κει τα φέρε, πάλι μες το κατακαλόκαιρο έβγαλε τον τρίτο του δίσκο ο Παύλος Παυλίδης, με τίτλο  «Αυτό το Πλοίο που όλο Φτάνει». καλά μεταξύ μας δεν θα μπορούσε να το βγάλει άλλη εποχή, πώς να το κάνουμε, η μουσική του  θέλει ταξίδια, κατάστρωμα, άμμο, θάλασσες, νησιά, γκομενάκια, ξενύχτια, μπυρόνια και τα συναφή. ωραία πράματα.

Και πραγματικά μου φαίνεται περίεργο όταν ακούω ανθρώπους να μου λένε ότι τον βαριούνται ή ότι τους εκνευρίζει η προφορά του (η οποία πλέον έχει δημιουργήσει σχολή), δεν λέω πως γράφει παπάδες ή πως τα τραγούδια του σου αλλάζουν τη ζωή, αλλά αν μήτι άλλο είναι από τους ελάχιστους εκπρόσωπους της ελληνόφωνης σκηνής, που έχει καταφέρει να αποδώσει μια ελληνικά εξωτική χροιά  στις συνθέσεις του, σχεδόν αποκλειστικά επηρεασμένος από το μοναδικό πράγμα για το οποίο εξακολουθούμε να μένουμε και να «αγαπάμε» αυτή τη χώρα: το καλοκαίρι της. ποιος βρίσκει βαρετό κάτι που έχει γεννηθεί από και προορίζεται για τα καλοκαίρια? Προφανώς  πολλοί.

Anyway, η γνώμη μου για τον Παυλίδη δεν θα μπορούσε να είναι ούτε αντικειμενική, ούτε αυστηρή, τον ακούω από την περίοδο των σπαθιών και η solo δισκογραφία του έχει συνοδέψει πολλές από τις πιο ξεχωριστές στιγμές της ζωή μου. έτσι το 2004, το αγαπημένο μου «Αφού Λοιπόν Ξεχάστηκα» έπαιζε ασταμάτητα πριν, κατά την διάρκεια και μετά το τέλος ίσως του πιο όμορφου ταξιδιού που έχω κάνει, αυτό στην Ανδαλουσία.

2 χρόνια μετά, όταν κυκλοφόρησε το «Άλλη μια Μέρα» ήταν Άυγουστος και ήμουν φαντάρος στον Έβρο. το άκουγα τα απογεύματα, περιμένοντας την  άδεια, μαζί με άλλον ένα καμμένο  σαλονικιό (τον οποίο σαφώς και δεν θυμάμαι πώς τον έλεγαν) στο γραφείο του επιλοχία με μπύρες, ανεμιστήρες στο τέρμα και κλειστά παντζούρια (εξαιτίας γκατζολόπτερων) συζητώντας για τα καλοκαιρινά μας σχέδια, που δυστυχώς έμειναν απραγματοποίητα.

Και φτάνουμε στο φετινό καλοκαίρι και στον τρίτο δίσκο, που ακούω από χτες και κατά πάσα πιθανότητα θα ακούω πηγαίνοντας ξανά σε αυτό το γαμάτο camping που βρήκα από εδώ και επισκέφτηκα το προηγούμενο σκ (βλ.photos). παραλία χιλιομέτρων, όλη άμμος, σκηνές μες την πρασινάδα, ξύλινο beach bar με παλιοροκιές όλη μέρα, μισόλιτρη Heineken των 3 ευρώ, φτηνό φρέσκο ψάρι και πολλοί λίγοι έλληνες. Νιρβάνα. Ελπίζω να μην μου τα χαλάσει ο καιρός αυτό το σαββατοκύριακο, γιατί ειλικρινά δεν βλέπω την ώρα. προς το παρόν, κάνω προθέρμανση με Παυλίδη.  

Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

6 Σχόλια to “Παύλος Παυλίδης & the B Movies – Αυτό το Πλοίο που όλο Φτάνει”

  1. Μιχάλης Τσαντίλας Ιουνίου 15, 2010 στις 7:38 μμ #

    Όμορφος δίσκος πράγματι! Καλησπέρα!

  2. spiral Ιουνίου 16, 2010 στις 3:58 πμ #

    yo john 🙂

    έχω υπάρξει huge fanboy του παυλίδη για χρόνια, κι εξακολουθώ να αγαπάω πολύ το «μια ματιά σαν βροχή» από τα σπαθιά και το «αφού λοιπόν ξεχάστηκα» από τις προσωπικές του δουλειές. that said, το καινούργιο cd (το οποίο περίμενα πώς και πώς) υπήρξε μεγάλη απογοήτευση. δεν ξέρω αν έπαιξε πίεση από τη δισκογραφική ή οτιδήποτε άλλο, αλλά μου φάνηκε πολύ προχειροδουλειά, σχεδόν αρπαχτή. κι αυτή η μυρωδιά από xaxakes που κρέμεται πάνω από τα περισσότερα τραγούδια του δίσκου, με αρρωσταίνει λίγο. να μη μιλήσω δε για το single ράδιο lollipop, το οποίο είναι το ατλαντίς με άλλους στίχους. τι να πω, κρίμα…

    βέβαια το θέμα είναι άλλο: θα μας μαρτυρήσεις πού είναι αυτό το γαμάτο κάμπινκ; πες το μόνο σε μένα, κι εγώ δεν θα το πω πουθενά αλλού, στο σταυρό που σου κάνω!

    (seriously, στείλτο μου με μέηλ αν θέλεις, έχω αρρωστήσει με το γαμωκαλόκαιρο και θέλω κάτι σαν αυτό που βλέπω στις φωτογραφίες. pretty please? with a cherry on top? :))

  3. indieanajohn Ιουνίου 16, 2010 στις 12:00 μμ #

    Ελα ρε spiral! Που σαι ‘συ?
    Κοίτα, από τις λίγες ακροάσεις που έχω προλάβει να κάνω, συμφωνώ εν μέρη μαζί σου όσον αφορά την γενική εικόνα του δίσκου, ότι δηλαδή, μάλλον είναι ο πιο αδύναμός του μέχρι τώρα. Αλλά ρε συ και πάλι δεν απογοητεύτηκα. Εξακολουθεί να είναι ευχάριστος, καλοκαιρινός και μέσα στο ύφος που τον έχουμε συνηθίσει. Και ειλικρινά δεν μου φαίνεται σαν «αρπαχτή» ή «προχειροδουλειά», δεν ξέρω αν φταίει η αδυναμία που του έχω, αλλά νομίζω πως ο συγκεκριμένος κάνει ό,τι κάνει με μεράκι. Τι να πω. Μάλλον έχω συμβιβαστεί με το γεγονός που δεν πρόκειτε να ξανακούσω ένα δεύτερο «Αφού Λοιπόν Ξεχάστηκα» και δεν είμαι ιδιαίτερα απαιτητικός με τις δουλειές του. Θέλω απλά να μου φτιάχνουν την διάθεση και να ακούγονται εύκολα. Και αυτό το πετυχαίνουν.
    Η πλάκα είναι ότι με αυτό το ποστ, πιο πολλοί ασχολήθηκαν με το συγκεκριμένο camping παρά με τον παυλίδη! Άσε με και έχω ξενερώσει, δείχνει βροχές την Κυριακή, μου χαλάει τα σχέδια.

    Αnyway, επειδή όπως ξέρεις είμαι πολύ Indie και δεν θέλω να το μάθει η Sarah και α Μαρα θα σου στείλω οδηγίες μέσω email. Μην κανονίσουμε να πάμε όλοι παρέα?!

    Ps. Τι θα γίνει με σένα? πότε θα επανέλθεις στο blog-oδρώμενα?

  4. spiral Ιουνίου 17, 2010 στις 12:22 πμ #

    οκ, με έπεισες, θα του δώσω άλλη μια ευκαιρία του παύλου. για να δούμε…

    εννοείται οτι τις καλές καβάτζες δεν τις βγάζουμε στο ιντερνέτι. email ελήφθη, mille mercis 🙂

    ps. επάνοδος στο blog-οχωριό μόλις σταθώ λίγο στα πόδια μου. περίεργη εποχή. τα λέμε 🙂

  5. Auto to ploio eftase Ιουνίου 18, 2010 στις 12:53 μμ #

    http://rapidshare.com/files/387239586/Auto_to_ploio_pou_olo_ftanei.rar

  6. indieann Ιουλίου 4, 2010 στις 11:14 μμ #

    απιστευτοι στίχοι- απιστευτοι, πάντα, σε χτυπάνε κατευθείαν στην καρδιά- μπαμ και κάτω

    στην μουσικη μπορει να μην τα πηγαινει πάντα καλά, αλλά συχνα γράφει εξαιρετικά- και αυτο αποζημιωνει για τις μέτριες στιγμές του

    όσο πηζουμε στο αγγλοφωνο ελληνικό ροκ- που ειναι τόσο μπλιαχ -κανει κρα απο χιλιομετρο πως είναι ελληνικο- ναι ακόμα, παρα τις σουπερ παραγωγές- τόσο εκτιμώ αυτο που περιέγραψες: την ελληνικη εξωτική ταξιδιάρικη χροια στις συνθέσεις του.

    νομιζω ότι ο Παυλίδης φέρνει γύρα όλοκληρο τον κόσμο στο μυαλο του, και φωτογραφίζει τις στιγμές του ταξιδιού του στα ελληνικά- όπως θα στα έλεγε ένα βραδυ που θα ειχατε αράξει πιωμένοι κάτω απο του κέδρους (θυμηθηκα κι εγώ το κάμπινγκ στην Αντιπαρο τώρα, αααααχ)…

Σχολιάστε

